حفظ سلامت انسان یک حق اساسی و سرمایه ارزشمند در تمامی سطوح و طبقات اجتماعی است. حفظ این سلامت، بخشهای مختلفی دارد. بخشی از اصول بهداشتی به وسیله ابزارها و کالاهایی صورت میگیرد که شرکتهای آرایشی، بهداشتی و مراقبتی تولید میکنند. سیلانه سبز یکی از هلدینگهایی است که تلاش میکند با تولید این کالاها به حفظ سلامت جامعه کمک کند.
بیشتر بدانیدهلدینگ سیلانه سبز فعالیت خود را از تاریخ 1380 توسط گروهی از محققین و مبتکرین با هدف تولید طیف وسیعی از محصولات آرایشی و بهداشتی اعم از کاندوم، محصولات مراقبت از پوست، خمیر دندان، شامپو بدن و موی سر و . . . آغاز کرد. درواقع سیلانه سبز یک تولیدکننده تخصصی است که نام آشناترین محصولات را در دل خود جای داده. این مجموعه با بهترین متخصصین حوزههای مختلف آزمایشگاهی، پزشکی، تحقیقاتی همکاری میکند. بخش تحقیقات بازاراین مجموعه جهت مطالعه عادات و ترجیحات خرید مصرف کننده ایجاد شده و از ارکان اصلی سیلانه سبز است.
فرمول بندی محصول، پایه و اساس توسعه هر محصول است و این فرمول به فناوری جدیدی نیاز دارد تا به محققان در یافتن مؤثرترین و ایمن ترین عناصر کمک کند. برای این منظور، آزمایشگاه های مجموعه سیلانه سبز به خوبی مجهز شده اند تا تضمین بهترین کیفیت را گارانتی نمایند. همچنین بخش کنترل کیفیت مجموعه سیلانه سبز دارای آزمایشگاه های استانداردی می باشد که به صورت تخصصی تمامی محصولات را مورد بررسی، آزمایش و تست قرار دهند.
تیم تحقیق و توسعه این مجموعه تمرکز خود را بر تولید محصولات با آخرین فناوری روز دنیا گذاشته است. در سیلانه سبز بیشترین بودجه، صرف تحقیق و توسعه میشود. ماموریت تیم، این است که دنیایی سالمتر و خوشحالتر داشته باشیم. این ماموریت به تولید محصولات ضروری، محدود نمی شود بلکه هدف آن معرفی سبک زندگی سالم به افراد جامعه و دسترسی آسان به محصولات آرایشی و بهداشتی برای همه است. ساختار ماتریسگونه بخش تحقیق و توسعه و استفاده از روشهای جدید باعث شده تا توسعه محصول در این مجموعه راحتتر انجام شود.
کار در بخش بازاریابی مجموعه سیلانه سبز در کنار برندهای شناخته شده و کارکنان استثنایی یک فرصت عالی برای افراد با سابقه و کارشناسان نابغه و با استعداد فراهم نموده است. بخش بازاریابی ما نقش مهمی در تدوین و اجرای استراتژی های مجموعه در تحقیقات بین المللی ایفاد می کند. فعالیت این بخش عمدتاً شامل درک، تجزیه و تحلیل رفتار مشتری، شرایط بازار و وضعیت رقابت بین المللی است. در ضمن طرح برنامه خلاقانه جهت پیشبرد اهداف سازمانی جز مهمترین فعالیت های این بخش شمرده می شود.